تجلیل از موذن مسجد در سه شنبه های تکریم 

تجلیل از موذن مسجد در سه شنبه های تکریم 

تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹
میثم زارع گفت:  در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از محسن شاهی جوان موذن و مداح اهل بیت (ع) تجلیل شد.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، گفت: در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از محسن شاهی جوان موذن و مداح اهل بیت (ع) تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: شاهی از جوانان مسجدی و رابط کانون است و مسئولیت ثبت فعالیت های کانون از جمله مسابقه زنی که پیامبر بود و جاذبه حسینی ویژه اربعین را بر عهده دارد بنابراین سه شنبه های تکریم بهانه ای شد تا از این جوان تجلیل کرده و به عنوان الگویی موفق به سایر نوجوانان و جوانان مسجدی معرفی کنیم.


وی بیان کرد: آئین سه شنبه های تکریم این هفته با حضور ویدئو کنفرانسی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد.


زارع با بیان این مطلب که این مراسم با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شد، ابراز کرد: به منظور اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم به صورت حضوری و با همراهی امام جماعت و هیئت امنای مسجد از شاهی تجلیل شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج سه شنبه های تکریم را طرحی موثر در الگوسازی برای نسل نوجوان و جوان قلمداد کرد و افزود: دشمن با معرفی الگوهای مدل غربی به دنبال دین گریزی در بین قشر جوان و نوجوان ما است و خوشحال هستیم که طرح پیشنهادی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور زمینه معرفی جوانان نخبه و مسجدی را فراهم کرده و از این طریق قصد الگوسازی برای این قشر از جامعه را دارد.



وی در خاتمه از تداوم اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم در هفته های آتی خبر داد و عنوان کرد: جا دارد از امام جماعت و هیئت امنای مسجد که هر هفته در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم ما را یاری می کنند، تشکر کنم.

پایان پیام/ 586